Hermansby Idrottsförening

Hermansby IF P12 fotbollsresa

Välkommen till Pojkar 2012 Hermansby IF, den ultimata platsen för unga fotbollsälskare att utforska sin passion för spelet! Vi är stolta över att vara en del av den fantastiska världen av fotboll och ser fram emot att dela våra erfarenheter och framsteg med varandra. Tillsammans som lag ska vi växa, lära oss och skapa minnen för livet på och utanför planen.

Våra mål:

Roligt: Vi prioriterar glädje och kamratskap i allt vi gör, för att säkerställa att varje spelare har en positiv och minnesvärd upplevelse.

Utveckling: Vi strävar efter att utveckla laget och varje spelares färdigheter och förmågor för att hjälpa dem att nå sin fulla potential.

Samarbete: Vi tror på vikten av att samarbeta som ett lag och att stödja varandra både på och utanför planen.

Vår tränarstab:

Tränare: Richard Millings och Mikael Skoglund

Målvaktstränare/Lagledare: Magnus Thielen

Materialförvaltare/Lagledare: Niklas Magnevik

Kassör/Lagledare: Tobias André

Lagledare: Björn Osbeck

Lagförälder: Stefan Emanuelsson

Kontakta oss:

Har du frågor eller vill provträna med vårt lag? Tveka inte att kontakta oss på nedan mail:

Tobias.andre@lansforsakringar.se eller Mikael.skoglund@serneke.se

Följ oss på sociala medier:

Instagram: @hermansbyif.p2012 • Foton och videoklipp på Instagram

Min fotboll: MinFotboll - Dela matchen - dela upplevelsen (svenskfotboll.se)

Se även:  kommande aktiviteter/matcher/träningar/läger till höger i kalendern.

Hermansby IF Vårcup P12 13/4
2024-03-28 08:55

Kom och se Hermansby IF Vårcup P12 13/4. Lag som ÖIS, BK Skottfint, Trollhättans BOIS, Torslanda IK och KF Velebit kommer delta. Start kl 09.30. Glad Påsk på er alla önskar tränarna i P12 :)

In och följ oss :)